Recenze (11)
Metoda Markovič: Hojer - Poslední facka (2024) (epizoda)
“Sem to sežral!” Fuuuha, tohle je vážně masterpiece. Víc autentický by to bylo snad jen v případě, že by Hojera hrál sám Hojer. 5*
BANGER. (2022)
Tohle se astronomicky nepovedlo. Mišík se zkrátka nepotatil, je to antitalent na všechno.
Král (2019)
Historický či středověký filmy mě zpravidla neberou, ale tohle jsem sjela jedním dechem. Skvělá práce.
TY - Co je to láska? (2021) (epizoda)
Skvělé vyvrcholení celé série, za mě nejlepší díl. A Love je KONEČNĚ pryč. Victoria Pedretti mě v tomto seriálu neskutečně vytáčela, její dramatický výkony na mě zkrátka byly way too much. Celý dvě série si přeju, ať už ji Joe killne :D
Entergalactic (2022)
Námět zas taková pecka není, ale hudba a především vizuál mě úplně odpálil!
Do morku kostí (2022)
Bomba, hltala jsem film od prvního okamžiku až do konce. Skvělý herecký výkony.
Harry a Meghan (2022) (seriál)
Royal Family jsem nikdy moc nemusela, zvlášť po shlédnutí Koruny. Takže ať už to Meghan hraje nebo ne, vlastně jim docela fandim... Celkově mě série docela bavila, mohlo to být kratší.
Mrazík (1964)
Tohle musíte buď milovat, nebo nenávidět. A já to teda ze srdce nenávidim. Jediná věc, kterou cením, je zde geniální český dabing. Jinak je to instantní ruská deprese :D
Nesnesitelná tíha obrovského talentu (2022)
Já jsem se skvěle bavila :-) První polovina filmu je za mě ještě lehce zajímavější než druhá, nabitá vtipem a skvělými nápady. Nicolas i Pedro hrají naprosto přirozeně, jejich bromance je tady vykreslená fenomenálně. Přiznávám, že Pedro Pascal je moje srdcovka. Škoda vystřižených scén (scéna s heslem k WiFi by do konceptu skvěle zapadla :D ).. Za mě ideální film na nedělní podvečer a po dlouhé době komedie, která skutečně pobaví.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Já vlastně nevím, proč se vždycky nechám na filmy od Marvelu ukecat. 50% jen za "moře v hrníčku", chlápka s býčí hlavou a chytlavou scénu obsahující prolety různých vesmírů během několika vteřin.