Poslední recenze (242)
Rychle a zběsile 10 (2023)
3* jsou prakticky jen za scény s J. Momoa, scény bez něho jsou naopak k nepreziti.
Zámek a klíč (2020) (seriál)
Bohužel komiksu to nesahá ani po kotníky...
Slunovrat (2019)
Tak bohužel, tenhle hype train mne jaksi minul. Chválím snahu natočit atmosférický horor bez lekaček a ještě za bílého dne, ale... Zkrátka zklamání, bohužel atmosféra či napětí k mému překvapení moc nefungovalo (a to ještě ke všemu mi v tomto ohledu přišla nejlepší úvodní 15ti minutovka). O to více zamrzela i taková jakýsi plytkost děje a nulová snaha o překvapení. Když nad tím tak přemýšlím, tak si ani nevybavuji žádné dějové zvraty či něco nečekaného. Při některých scénách mi v hlavě šrotovalo, co vše by se mohlo stát... abych byl pak konfrontován s vlastně dosti nenápaditým zpracováním. Několikrát jsem si přímo řekl "Vážně nechali tuhle scénu takhle prošumět?" Abych jen nesýčkoval, tak nasnímáno je to zdařile, herecké výkony nadstandardní, pár scén mi chvíli v hlavě zůstane (nejradši mám asi "hekací duel"), ale stále mám pocit, že bych radši viděl tento snímek bez hororových prvků a kdyby z toho radši vzniklo vztahové drama (ke kterému to má i teď možná i blíže než k tomu hororu, ale v tomhle případě mi ten výsledný mix přišel spíše rušivý).