Poslední recenze (41)
Predestination (2014)
Přidávám do velmi krátké sbírky filmů, kde mají cestování časem zvládnuté konzistentně. (12 opic, Tenet, velká část seriálu Dark, Primer). Za to dávám hvězdu navíc k jinak čtyřhvězdovému filmu.
Futurologický kongres (2013)
Možná chyba na straně mého očekávání, ale doufal jsem, že půjde o logicky konzistentní příběh, který se na konci nějak pěkně poskládá do nějaké složitější pointy. A ono ne. Pokud mělo jít o nějaký filozofický přesah, pak asi nejsem ten správný typ diváka.
Humr (2015)
Zajímavě postavená distopie s atmosférou tak hustou, že by se dala krájet. Považoval bych to za skvělý film, kdyby to, jak je postavená ta distopická společnost dávalo nějaký lepší smysl, nebo vedlo k nějaké zajímavější pointě. Určitě doporučuji film zhlédnout, ale jelikož mi místy přišlo, že logika šla stranou kvůli atmosféře, nemůžu dát víc jak tři hvězdy.