Poslední recenze (102)
Vyšehrad: Fylm (2022)
Z české produkce jeden z těch lepších zářezů, fakt jsem se i zasmála, ale...Asi jsem z jiné doby, ale nechápu tu přemíru zbytečných vulgarismů nejhrubšího zrna. Proč ?? To už v dnešní době nejde dělat slušný humor ? A pak se divíme, jakými výrazy se častují už i děti ve školce. Společnost už zdegenerovala, škoda. Bylo by to jinak za 4 hvězdy, ale za ty sposťárny jednu ubírám.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizoda)
Jednohubka, která mne nenadchla, ani neurazila. Určitě zkusím i další díly.
Zombeavers (2014)
Kravinka, která celkem zabaví. Bobříci jsou umělí až k smíchu, k vidění jsou i kozy (ne ty čtyřnohé), sexu taky dostatek... SPOILER Překvapivě, postava s největším potencionálem přežít to odskáče jako první, a konečný počet přeživších nula mne také uspokojil - jediný, koho mi bylo líto, byl ten pejsek. Kluk v klidu spící s vlastní ukousnutou nohou je top. A pozor, tenhle film je třeba dokoukat do poslední vteřiny, a to nejen kvůli neskutečný závěrečný písničce.