Recenze (250)
Útok z hlubin (2018)
Z vojensko takticko khaki rozměru je to naprostá kravina, ale dobře se na to dívá
Fabelmanovi (2022)
Zbaběle jsem to po 15 minutách vypnul...to nešlo
Vzteklina (2018) (seriál)
dokonalá série. Napětí od prvního do posledního dílu. Jediná skvrna je katastrofální výkon Ihor Krotovych....ten to teda shazuje neskutečně
Nástrahy velkoměsta (1984)
vydržel jsem 10 minut...
Motýlek (2017)
Po druhém shlédnutí musim ubrat *. Oproti prvnímu zpracování je to opravdu slabé. Ale jako samotný film bez historie by to nebylo marné.
Osada - Epizoda 10 (2023) (epizoda)
A to je konec osady....posrat posraté
Osada - Epizoda 9 (2023) (epizoda)
Co tohle má společného s osadním životem chatařů? Zlatá první série.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Téměř 3 hodiny utečou jak nic. Výborná zábava!
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Ono se tancuje a kolem se zabíjí. Ono se přestane zabíjet a nastane panika. Už jeto jen o efektech.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Tohle opravdu nešlo ani dojet do poloviny filmu. Festival trapnosti.