Recenze (59)
Atlantique (2019)
magický realizmus...výborne nakombinovaný film, ktorý prechádza žánrami, otvára sociálne témy a v končenom rade je to romanca.
Strom života (2011)
nízke hodnotenie filmu iba zdôrazňuje náklonnosť užívateľov csfd k režisérom "remeselníkom". pokiaľ na čele obľúbenosti budú spielberg, tarantino či fincher iné prijatie filmu čakať netreba.....inak je to kúzelný film.
Hanebný pancharti (2009)
všetko ma svoje medze a medzere. v bastardoch tarantino prvé prekročil a do druhého spadol.
Nespoutaný Django (2012)
kino zábava bez pocitu viny. a samozrejme, tarantinovská invencia réžií "pajcovania"
Once (2007)
nejak to na mna nefungovalo...dogma styl mi trochu vadil a zaujimave to vazne zacala az po prvej polke. samozrejme ze falling slowly dala peknu bodku na konci filmu, ale to na dobry film nestaci
Ostrov (2005)
...moment, rozmyslam co moze byt neuzitocnejsie ako pozerat tento film. No vazne, nic ma nenapada. Aj 2 hod. cumiet na bielu stenu znie po vzhliadnuti tohto filmu lakavejsie.
Zmizení (2005)
Neviem cim to je, ale mozno som cakal od Brick nieco ine. Pravda je, ze aj ked vizualne bol miestami velmi zaujimavy, no pribeh ma nechytil. Nehovorim to z pohladu mainstream-oveho divaka, lebo holdujem nezavislim filmom. Specialne z poza velkej mlaky. Ale bohuzial ma Brick velmi nepresvedcil. Mozno primlady herci a trosku uz okukana drogovo-hierarchyicke podsvetie. Chlapik chodil na strednu...a samozrejme postava Pin-a, detska tvar s vyrazom mafianskeho bosa mi prisla skor komicka...nuz len aby som nekritizoval, lebo co sa mi vazne pacilo, bola hudba, kamera...a trailer.
Před soumrakem (2004)
...bez Before Sunrise je mozno pre niekoho Before Sunset trosku odlisny. Ja som mal to stastie vidiet obidva, v kratkom casovom odstupe, a viac ma oslovil tento film. Neviem cim to bude. Mozno sa mne zdal by blizsi. Ale pre uplnost probehu urcite odporucam(ked nie uz chronologicky) tak vidiet obidva filmy. Su krasne...
Muž, který nebyl (2001)
...úžasné
Paříži, miluji Tě (2006)
Je to jeden krasny projekt. Uzasne poviedky medzi ktorymi urcite zaujme ta od Coenovcov, od Cuaron-a ci napriklad od Schmitz. Alebo aj Payne..proste kazdy si tam najde svoje. Cely film zbehne, ani sa clovek nestihne nazdat a je plny energie a pozitivneho dojmu. Uz len hadam to pride aj ku nam....