Poslední recenze (25)
Hledá se Dory (2016)
Film byl moc pekny, ale nejak mi v nem chybely toulky po oceanu. Vecina deje odehravajici se v morskem svete mi zkratka 2 hvezdy ubira. Ale pokazde jsem se nasmal kdyz mluvil Marek Eben + 1. 4 hvezdy, ale s odrenyma usima. Cekal jsem rozhodne vic.
Chicago (2002)
Herecké složení až na Richarda Gera je skvělé. Až do poslední cvíle jsem doufal že Roxie bude odsouzena, to znamená že konec mě zklamal. Příliž americké. Ten happyend tomuto filmu prostě nesedí. Mé 3 hvězdy jsou oprávněné, ale Cell Blood Tango byl zážitek a tím jsem ze seba vypudil o hvězdu víc. 70 %
Naprosto retardovaný (2012) (pořad)
Inteligentní, zábavný, ale příliš sprostý. Rozumím že to k němu prostě patří, ale občas mě na jeho inteligentní formě videí štve že tomu ubírá právě jeho slovník.