Poslední recenze (38)
Království Planeta opic (2024)
Je dobře, že se Planetě opic věnuje taková péče, protože si jí určitě zaslouží. Trilogie o Cesarovi byla za mě skvělá, proto mě mile překvapilo, že u Království nedošlo k žádnému poklesu na kvalitě, ba naopak. Hlavní hrdina sice není tak charizmatický jako Caesar, ale máme tu jinak dobře napsané postavy, hlavně zajímavého záporáka, malebné post-apo exteriéry, opičí "urbex", nastavení zrcadla člověku ohledně náboženství a povedené finální zasazení do kontextu a odhalení, o čem tato nová série(?) asi vlastně bude. Zkrátka, z kina jsem odcházel velmi spokojen.
Godzilla Minus One (2023)
Nemůžu se rozhodnout jestli se mi to líbilo nebo ne. Stylem a motivací postav je japonská godzilla zajímavější, ale toto původní podání godzilly samotné, jakožto ztělesnění zla, mi není tak sympatické jako její “západní” pojetí částečně “hodného” ještěra, chránícího lidstvo před ostatními kajču.
Fallout (2024) (seriál)
Skvělá pocta milovníkům světa Falloutu a hráčům RPGček obecně. Jen jsem měl zpočátku trochu problém pochopit, proč ten výborný anti-woke styl kazí takovou okatou propagací feminismu (silné ženy a chlapi naopak ňoumové). Pak mi došlo, že je to nejspíš ukázka zdegenerované post-apo společnosti:).