Recenze (22)
Vedlejší produkt (2024) (seriál)
Skvela a velmi aktualna kriminalka.
Smršť (2024)
Film Smršť režiséra P. Bebjaka je výborna zimomriavková záležitosť s pekne postupne gradovaným finále a odkrývaním príbehu. Taktiež skvele obsadená, kde všetci herci hrajú výborne či už vo vedlajších úlohách alebo A. Geislerova s T. Maštalírom v hlavných. Krásne využité interiéry a exteriéry, ktoré filmu dodavajú ten správny temný tón dychberúcich scén a pekne dotvárajú príbeh. Takze musim ist na 5* nakolko sa mi nestava kazdy den, ze film mam aj par dni od predpremiery stale v hlave. Ps: Som velmi rád že už aj u nás sa točia kvalitné filmy, ktoré sa vyrovnajú zahraničným produkciám.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Tazko vydrete 3*
Sebevražedný oddíl (2021)
Uvod s prvou bitkou dokonalost a zvysok nebit King Sharka a Peacemakera, strasna slabota a nuda. A to mam rad ulety ale bojovat proti morskej hviezdici je moc. Nabuduce rovno proti donutke a malym donutkam. James Gunn ma skvele napady ale je podla mna precenovany.
Mistrovská úroveň (2020)
Napad super, temto nevyvazene, humor taktiez a zaver slaby.
Wonder Woman 1984 (2020)
S prižmúrením oka 3*. Realne medzi 2-3*. Dalo sa na to pozerat, nenudilo to, bolo to celkom oldschool ale ako komix o WW, neviem.neviem. Oproti jednotke velmi slabe
Ava: Bez soucitu (2020)
Niesom zastanca odpadov, ale taku sracku som uz davno nevidel. Vsetko zle. Nechapem kde sa tam zobrali ty herci
Drahokam (2019)
Flm Roka !
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Topka Roka!
Vánoční kronika (2018)
Pecka. Za posledne roky Top Vianocny film. Perfektne - niet co dodat