Oblíbené seriály (10)
Black Books (2000)
Proste milujem tento druh anglickeho humoru.
Městečko Twin Peaks (1990)
Pre mna maximalna klasika. Lynch je proste skvely. Uvedomujem si ze druha seria je slabsia ale aj tak je stale uzasna.
Simpsonovi (1989)
Tráva (2005)
Viem komercia jak svina, ale toto je ten typ komercie co mi nevadi prave naopak. Dost ujety serial celkom vtipny, celkom suvisly na moj vkus trosku moc liberalny ale po six feet under som sa s tym uz nejako vyrovnal.
Útěk z vězení (2005)
Futurama (1999)
Odpočívej v pokoji (2001)
Absolutne iné a super. Prinúti zamyslieť , ale aj pobaví . Kto nemá panický strach z mŕtvol vrele odporúčam. Ale dam aj jedno negativum bohuzial privela serii a prilis dlhe diely.
Hrdinové (2006)
Frasier (1993)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Band of Brothers ma uplne maximalne dostalo. Skvela akcie skvele sceny silne, emotivne tie dokumentaristicke zaciatky tomu len pridavaju. A scena s 9 dielu ako oslobodily koncentrak bola jedna z najsilnejsich ake som videl proste super.