Poslední recenze (6)
Hannibal (2013) (seriál)
Za první řadu bych dal 5*, za druhou 3,5* a třetí se zatím vyvíjí jako pěkná 1* ... nechápu co se s nima děje. Kryptické dialogy, že by se z toho jeden po..., zdlouhavé "artové" scény, kde se jen bezduše omílaj obrazy doprovázené monotónním minimalistickým hudebním doprovodem ... prd z toho.
Jurský svět (2015)
Nebýt posledních 20ti minut filmu dal bych 3*
Kmeny (2015) (seriál)
Až na pár dílů, který mají nějakou vypovídající hodnotu (cosplay, punk nebo skinheads) je to absolutně o ničem. Hipsteři mě pobavili, ale to asi spíše tím, že jsem si utvrdil názor, i když jsem přesvědčen, že lidé, co se k této scéně hlásí by mi asi řekli o tom dílu svoje. Seriál vypadá jako koláž náhodně slepených záběrů, které ukazují jen hodně úzké a nevypovídající spektrum tématiky. Práce s tichem a neakcí (opak akce) překročila mez únosnosti. A tak to vypadalo slibně.