Recenze (862)
Vražda (2007) (seriál)
Klenot mezi serialy. Dokonala podivana bez jedineho slabeho mista ci klise.
96 hodin: Zúčtování (2014)
Recyklace.
Den cvoka (2002)
Geniální podívaná na obsendantně kompulzivního cvoka:-) Výborný, určitě se ve filmu najdete.
Interstellar (2014)
Pro mne neskutečný zážitek srovnatelný s pocity po shlédnutí Atlasu mraků. Vizuálně dokonalé, herecky ještě lepší. Neřeším proč, jen vnímám a nechávám se unášet atmosférou a ta je famózní.
Free to Play (2014)
Nikdy bych nevěřil, že dám 5 hvězd filmu o hře kterou jsem nejenže nikdy nehrál, ale ani ji neznám ... Paráda - skvěle zdramatizovaný dokument, který vás zaručeně vtáhne do děje.
Americký sniper (2014)
Neměl jsem sílu dokoukat posledních 10 minut takže vlastně nevím jak to dopadlo. Je mi to ale jedno , protože jde o typický americký blockbuster plný nacionalistických přehnaností, které já prostě nezvládám. To už mi přijde zajímavější Van Dammova roznožka než další film o americkém hrdinovi...
Perníkový táta (2008) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů, které jsem kdy viděl. TOP 3 zaručeně.
Ghoul (2015)
Naprostej průser. Tohle je katastrofa. Vše je špatně. Z kamery bolí oči, herci jsou k smíchu. Děj, který chápe snad jen režisér. Vyhodil jsem z okna 400.- za naprostou žumpu. Přeřvaný, předuněný, uječený, nereálný a to vše ve 3D...
Rambo: První krev (1982)
Ale já jsem byl ten komu tekla krev jako prvnímu .....aaaarghh
Zkažená mládež (2007)
Velmi nenápadný film na který jsem narazil jen náhodou. Gradace šikany je zfilmovaná do dokonalosti. Ještě několik dní po shlédnutí jsem musel nad jeho obsahem přemýšlet. Skutečně silný příběh!