Recenze (862)
Vánoční Kameňák (2015)
Penize-Brabec.
Sicko (2007)
Prislo mi to trochu nevybalancovane a malinko tendencni, hlavne ty casti kdy Frantici a Kanadane mluvi o tom co vse maji ve zdravotnictvi "zadarmo". Zadarmo vsak neni nic a cena za "neplaceni" u lekaru je kompenzovana vysokymi odvody, zejmena ve Francii, coz Moore vubec nezminuje. I tak ma dle meho nazoru tak z 80 % pravdu.
3 Idiots (2009)
Dokonale originalni a do detailu vymazlena komedie s nadechem indickeho muzikalu. Vyborny!
My děti ze stanice Zoo (1981)
Knizka o poznani lepsi. Vyber hlavnich postav byl tragicky.
Dobrou, mámo (2014)
Slusny thriller...
Lepší svět (2010)
Moc dlouhy...
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Pekny film, remeslne dobre zvladnuty ovsem me film trochu nudil.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Výborný. Jen pořád nemohu pochopit smysl té ohnivé elektrické kytary.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Jednoznačně nejlepsi dil.
Noční běžec (2015)
Zcela zbytečný film.