Recenze (53)
Domácí příšerky (2022)
Podle mě nadprůměrný animovaný film, pěkné zpracování, děj bez hluchých míst a hlavně děcka to celkem bavilo.
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Viděl jsem první díl a snad poprvé jsem ocenil význam pilotních dílů... Kdyby tohle promitli v pilotu někomu soudnému, kdo nad tím drží dlaň a rozpočet, tak to zarizne v zárodku. Jsem přesvědčený, že další díly to nenarovnají...
Buldoci a třešně (1981)
Krásná ukázka parodie na mafiánské filmy v českých reáliích - proč ne? Musíme to hodnotit z perspektivy normalizace. Navíc, se zřetelným Herzovým suchým humorem...řekl bych, že Sobotův kašírovaný symbol blbečka zde dosáhl vrcholu, vynikl možná víc, než v Jáchymovi nebo v Jen ho nechte, ať se bojí - akorát v podstatně menší roli, samozřejmě.
Návrat ztraceného ráje (1999)
Za herecké obsazení....byl jsem na to zvědavý kvůli Vladimíru Pucholtovi, ale film děs běs...
Pálava - Štístko (2022) (epizoda)
Chybí tam úplně všechno...
S tebou mě baví svět (1982)
Michal Nesvadba mi přísahal na holý pupek, že ten bubeník není on a že ve S tebou mě baví svět vůbec nehrál...
Párty Hárd (2019)
Nejkomplexnější česká komedie od Anděla na horách!
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Tomáš Magnusek u mě stoupnul o 666%:)
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Oproti prvnímu dílu promyšlenější a procítěnější...něco jako Slunce, seno a pár facek
Top Gun: Maverick (2022)
Pane?! Ty to...dokážeš...synu...tvá země tě...potřebuje...éééch..! Neskutečně patetická a přeslazená americká limonáda, ze které jsem odcházel s lehkou cukrovkou. I když si odmyslím všechny dějové nesmysly, díky kterým důchodce Tom dokázal zaimponovat čerstvým absolventům Top Gunu, tak nevím, čím by měl tento film být výjimečný.