Oblíbené seriály (8)
Upíří deníky (2009)
Akta X (1993)
Grimm (2011)
Útěk z vězení (2005)
Dexter (2006)
Krok za krokem (1991)
Black Books (2000)
Věřte nevěřte (1997)
Občas jsem věřil, občas jsem nevěřil a když jsem nevěřil ze strachu, že tohle prostě být nesmí a ono ejhle se na konci dílu ozvalo, že je to pravda, tak jsem byl tenkrát nejednou solidně podělanej. Parádní seriál ,kterej mám rád dodnes.