Recenze (24)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Skvela akcni jizda...proste BOMBA film B-)
John Wick (2014)
skvělý akčňák B-)
Oldboy (2013)
Dalsi zbytecny remake a jeste k tomu se ani nepovedl,... doporucuju original.
Před půlnocí (2013)
skvele zavrseni romanticke trilogie
Duch boje (2008)
Skvely bojovy film,dej skoro zadny a pomaly rozjezd....ale pak se to rozjede.Proste ong bak v zenskym provedeni.Kdo ma rad bojove filmy muzu jen doporucit.
Lovelace: Pravdivá zpověď královny porna (2013)
Nuda...naprosto zbytečný film se spoustou hvězd
V zajetí démonů (2013)
Nejlepsi horor roku....teda pokud se Wan neprekona v Isadious 2...skvele odvedena prace,jedine co bych mozna vytkl, ze mohlo byt vic lekacek
Pod kupolí (2013) (seriál)
Pilot prekvapil,tak doufam ze serial nedopadne,jak nektery jiny serialy,ktery sly hned po pilotu,kvalitou hodne dolu.
Star Trek: Do temnoty (2013)
......muzu jen doporucit....skvele odvedena prace u ktere se clovek nebude nudit,... a po dlouhe dobe dobre 3D
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Za tu automobilovou akci a za par hlasek za 2 hvezdicky,jinak bych dal 1...naprosto zbytecny film