Poslední recenze (10)
Lásky čas (2013)
Jestliže jsem v den povalečský hledala film romantický, pak jsem se strefila. Nicméně to, že budu na konci tohoto skvostu bulet jako malé dítě, jsem opravdu nečekala. Za mě rozhodně 6*, protože to bulení nebylo z deprese, ale z dojetí.
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
Supr seriál, každý díl natchne. A u Mitchella a Cama se vážně bavím, Cam je dokonalej! A když se připojí Lily s jejími komentáři, padám ze židle :-D ..Mimo to mám ráda Alex, ale čert to vem, prostě mě to chytlo ♥
Nymfomanka, část I. (2013)
První část nymfomanky je jenom spousta útržků z jejího života, ve kterých je zdánlivě zakomponován děj, ale zápletka žádná. Béé. Jo, tak jsme viděli dost nechutné porno v kině, super, very fun, such wow. Nymphomaniac? Duh. Že nerozumim podtextu filmu a rádoby děje? Kdyby se za umělecký dílo plné skrytých významů měla považovat každá kontroverzní banalita, pak to půjde s filmy hoooodně dolů.