Recenze (124)
The Beekeeper (2024)
Akce perfektní jako vždy, ale ta WTF smaženice mezi souboji už je trochu moč. A casting dělali nejspíš před Renarkonem, to mi nikdo nevymluví...
Temný úsvit (2006)
Po letech druhé sledování...:-) Tehdá jsem dal čtyři. po půl hoďce sebral jednu, teď druhou...kam to povede, uvidíme...
Bastard (2023)
Hmmm, tady se přesně ukázalo, co si myslet o titulku, " podle skutečných událostí "... Ve skutrčnosti to Ludvig Kahlen zdaleka tak těžké neměl, ovšem film jako takový, byl skvělý.
Castaways (2023)
Tak samozřejmě, byla to totální pitchowina...Ale holky byly pěkný, příroda taky, a když máme ty vánoce, tak...
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Nikdy jsem si nemyslel, že je DiCaprio fenomenální herec, ale tady to vypadá, jako by to Martinovi sabotoval. Pominu li tu neospravedlnitelnou stopáž, tak ani po prostříhání, by to byl zmatený, špatně uchopený příběh. Logické lapsy, když konečně začne vyšetřování FBI. Pravda tehdy byli ještě v počátcích, ale přesto...
Blue Beetle (2023)
Kristušácka dolina to byly blbost !!! A to blbost tak veliká, že jsem zpětně nadělil jednu hvězdu druhýmu panterovi, což byl před zhlédnutím tohoto skvostu můj nejhorší homix.
Kandahar (2023)
Jedna hvězda za prvních nadějných deset minut. Zbytek megahovna na dvanáctou.
Eating Miss Campbell (2022)
Tenhle film jsem si nějakou dobu šetřil...zbytečně...Po nějaké době, dnes shlédnuto 10minut (!), odsouzeno, vymazáno...Ačkoli jsem měl těžkou ebrietu, nebo naopak lehoučké delirium tremens, přesto nedoporučuji...
La Chair de l'orchidée (1975)
Tiež som povodne chcel dat maximum, a pretože ked sa mi niečo zapáčí, je mi celkom u riti kto to režíroval, aj som to urobil. Ináč by som si pripadal ako ozajstný kokot !!! Omluvte mou zaprášenou čechoslovenštinu...:-)
Čuk i Gek (2022)
Šuka a Heka jsem četl, už si ani nepamatuji, jestli dobrovolně nebo až povinně, jako tenkrát každej. Aťuž tak, nebo tak, byla to samozřejmě sračka, nikoli však do nebe volající...Zato tohle !!! Chudák Gajdar.