Recenze (124)
Mory Vratislavi (2018)
Tak vida Patryk je zpět a po jeblých kobietach II opět jede bomby. Jo aha, tak nic...Film je super, ale je starší než ta srágora.
Kurýr (2019)
Polskou kinematografii mám rád a Władysław Pasikowski, patří do mé topky. Tohle se mu příliš nepovedlo. Úplný průser to samozřejmě není, ale v určitých mementech se mu dost přibližuje. Snad si spravím chuť na třetích psech...
Román pro pokročilé (2019)
Tak to pardon. Ano byla to naprostá kokotina, o tom není sporu. Na druhou stranu, byl tam, sice prostinký, příběh, který měl hlavu i patu. Dialogy příliš nešustily papírem, herecké výkony, až na výjimky, nadmíru neurážely. Je spousta horších českých filmů, které jsou v modrých, neřkuli červených číslech. Být to vtipnější, kdybych se aspoň jednou zasmál, šel bych na tři, čtyři.
Pekelná kuchyně (2019)
Za obludu Elisabeth Moss jsem sebral hvězdu už Neviditelnému. No a když jí pomůže prasohlav Melissa a oběma kočkám sekunduje sysluplný scénář, pak není nad čím přemýšlet...
Ochránci (2017)
Dnes jedu od rána rské sci fi, tohle je tak blbý,až jsem se fakt dobře bavil.
Obhájce nevinných (2019)
Vůbec to nebylo špatné, ale vzhledem k tomu, že černého padoucha jsem už neviděl léta a těch nevinnejch je, aspoň teda v americkejch filmech, jak nasráno...
Neviditelný (2020)
Být neviditelná ta obluda v hlavní roli, dal bych i čtyři, takhle to za víc nestálo.
Osmá třída (2018)
Dnes jsem si to dal podruhé. Pro otce puberťaček je to absolutní povinnost !!!
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Na to abych dal podprůměr jsem v sobě nenašel dostatek temné síly, ale bylo to hrozné zklamání. Jakkoli jsem byl předtím šťastný za každý nový díl, více či méně podařený, po tomhle by mi vůbec nevadilo, že se světelné meče již více nezkříží...
Poll (2010)
Kamera úžasná, herci excelentní, hudba dech beroucí, příběh bohužel žádný...