Poslední recenze (121)
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
První dvě série jsou ospalejší a i když se mi osobně líbily, nedivím se těm, kdo se přes ně nedostanou. Naopak pátá a šestá, ve kterých už se naplno řeší narkonyznys, jsou naprostá špička.
Hardcore Henry (2015)
Když už vás nebaví dívat se na youtube, jak ostatní hrají počítačové hry, je tu ještě Hardcore Henry, který plní jeden quest za druhým, zabíjí tuny Rusáků a na závěr si to rozdá s ultimátním zloduchem. Prvních 20 minut bylo zajímavých, potom to ale člověka omrzí.
Pád (2013) (seriál)
Celkově rozporuplná pocit. První série byla výborná, ovšem druhá poměrně nevyrovnaná. Zvrat v tempu působí v první polovině druhé série unavujícím dojmem a celou dobu se pořádně nic neděje. Zachraňují to až poslední díly, které znovu získávají dusivou a hutnou atmosféru.