Oblíbené filmy (10)
Trestná lavice (2005)
Trestná lavice je moje srdcovka už nějaký ten pátek. A díky tomuto snímku vystoupal skvělý Sandler až na samotný vrchol mojí TOP. Je to sice klasická americká výroba, ale pro filmy z vězení mám slabost.. kord když tam hrajou fotbal.
Shrek 2 (2004)
Z celé série asi nejlepší díl. Nevím jak u ostatních, ale u mě předčila i skvělou jedničku. Navíc závěrečná scéna, kdy Shrek zachraňuje manželství pod vlivem kouzla za přítomnosti hudebního doprovodu Jennifer Saunders patří do mé TOP nejlepších filmových scén. Miluju to/ho/jí!
Statečné srdce (1995)
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
A je to. Konec. Velkolepá sága končí a já nezakrývám svůj smutek. Knihy jsem nečetl, dle slov mých kamarádů se dozvídám, že obsah knižní s tím filmovým se liší až běda. Ale co, komu to vadí? Mně? Rozhodně ne, a proč taky, když jsem to přece nečetl, ale... kdybych četl, věřím, že mi rozdíly rozhodně vadit nebudou. Hobit 1,2,3 se mi líbil. A jak moc! Uznávám pana Jacksona už jen za to, že to hodil na filmová plátna, za to, že tomu věnoval velkou část života a za to, že nám, obyčejným smrtelníkům, představil takovou podívanou v takovém měřítku. Už od Společenstva prstenu jsem věděl, že příběhy ze Středozemě budou pro mě "hraná" bible a že se k ní budu vracet často a rád. Jestli pro mě byly předchozí díly Hobita či Pána prstenů lepší než tento díl nevím, byl jsem nadšen z každé minuty každého z nich. Nebudu hodnotit efekty, herecké výkony či zápletky v ději, budu hodnotit celek. A kdyby bylo více hvězd, bez váhání je tam nacvakám. Jsem nadšen a zamačkávám slzu. Více takových trilogií a ság, více Peterů Jacksonů. Sbohem