Recenze (832)
Nymfomanka, část I. (2013)
Kunda sem, kunda tam.
Melancholie (2011)
Meganudná turbokokotina. Svadba s debilnými príbuznými a známymi ešte celkom ušla (však každý zažil...), no druhá polovica už je fakt len číre utrpenie a človek si tú apokalypsu nielenže nakoniec aj praje, on sa na ňu vyložene teší! Na Triera veľká slabota...
Slunovrat (2019)
Ättestupa je dokonalé riešenie dôchodkovej reformy. A inak je Slnovrat fakin bomba, jak hovorí môj bratranec. Napätie sa stupňuje každou ďalšou časťou prastarej ceremónie a jej brutalita ostro kontrastuje s nádherným panenským prostredím. Záverečný úsmev je nezabudnuteľný. Takto má vyzerať folk horror.
Matrix Resurrections (2021)
Vždy to bolo o láske. A aj keď je to neskutočný guláš a človek nevie, či je to wtf, meta, reboot, či len dojenie úspešnej značky jednou z osôb, ktorá vymenila špičku za pičku, jedno je isté - tento guláš mi chutil. Možno nie tak veľmi ako trojka a nevyrovná sa jedničke, ale ešte si dám duplu. A rád.
Lansky (1999) (TV film)
Úbohé ako Meyerove vtipy. Skratkovité, nevýrazné, s príliš televíznym lookom. Meyer Lansky trikrát za štyridsať minút zmení ksicht, no aj keby nie, je vykreslený tak debilne, že nemáte šancu si ho obľúbiť. Občas niekoho zastrelia a mne je to jedno. Pseudomúdrosti Večného žida. Často je tu prestrih na starého Lanskyho v Izraeli. Who cares? Hysterická piča (Kennyho žena z Frasiera), odporný ksicht John Perry (z Frasiera) a Simon (pre zmenu) z Frasiera ako Lucky Luciano? Vám musí jebať chalani, vám musí jebať... P.S.: Keď je vo filme s týmto názvom presvedčivejší Bugsy Siegel, tak ja neviem už...
Seminář (2023)
Podarený gorefest, pri ktorom silne zvažujem rewatch.
Velryba (2022)
Existenciálny horor, v ktorom sa Brendan Fraser prežiera na smrť a srší sebaľútosťou a na to sa ozaj nepozerá ľahko... Ostatne ako na každý Aronofskyho film. S gaymi môže mať v 21. storočí problém len úplný debil a hoci sa na upotené kreatúry, ktoré zažierajú vlastné dojebané životy neviem pozerať inak ako s bytostným odporom, je to vlastne ich voľba a mne je to u prdele, pokiaľ niečo nechajú aj mne. S bodyshamingom a podobnými pičovinami mi vlezte na hrb. Buďte k týmto ľuďom radšej úprimní, inak s tým nikdy nič neurobia a dopadnú ako tlustoprd v Se7en. Záver je už len čerešnička na veľkej tučnej maslovej torte.
Poslední klient (2022)
Ako dojebať film poslednou polhodinou. Bravo.
Barbie (2023)
Prekvapivo menšia kokotina, než som čakal. A prvý film, ku ktorého zhliadnutiu som bol vyslovene donútený. Mojou Barbie.
Batman: Zkáza Gothamu (2023)
Keď sa ukáže Ra's Al Ghul, všetko ide do hoven. Rovnaká zlátanina ako debilný komiks. Vraj inšpirácia HPL; iste... Ale len preto, že tam odznejú mená Hasthur a Cthulhu, to ešte netreba brať ako legitímny príspevok k Mýtu. A tých špatných dekonštrukcii komiksu už mám plnú riť. Animácia je pekná v detailoch, ale obligátna až hnusná v tvárach. Meno Sanjay by mali zakázať.