Poslední recenze (1 898)
Nezlomní (2024)
Je to spíš na 3* ale za ten fakt že je to podle skutečnosti rád přihodím. Je to hezké a dojemné, místama napínák a člověk tomu těžko něco vytkne. Závěrečný nátlak na emoce podle mě ale nefunguje moc dobře a je přetažený. Vztah psa s týmem prostě 3/4 filmu nikdo moc neřeší a pak se to emočně hrotí na silu.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Rebel Moon - Válka na farmě. Myslim by to aj Zdenda Troška natočil líp. Nebo ne? Ale nechme žerty stranou, protože tohle je fakt docela smutná přednáška toho jak se z výborného nadějného filmaře stane díky zahleděnosti do vlastní geniality absolutnĕ podprůmĕrný až tragikomický kreativec. Zac Snyder tu za total 4h nedokázal vybudovat nic víc než pár hezkých obrázků. Veškerá osudovost, emoce a epičnost je smĕšná a prázdná. Jediný kdo to drží v dívatelné formě je pár hereckých jistot v čele s hlavní hrdinkou. Ale třeba ten její Franta Jetel farmář milenec je castingový omyl. Meh
Kaskadér (2024)
Nehrát v tom Ryan s Emily tak by ten výsledek dost možná dopadl o poznání mizernějc protože příběhově je to prostě ulítlá konina. Jenže v tom hraje Ryan s Emily a je to boží. Chemie mezi něma funguje od první do poslední klapky na 100%. A celý ten hollywood action comedy feeling je super odlehčený, zábavný a hrozně cool. Bavil jsem se mega.
Poslední deníček (3)
Můj nejoblíbenější akční pocorn
Nejlepší akční film léta 2007 a zároveň můj nej akčňák vůbec.