Poslední recenze (930)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
No, co k tomu říct. U první části jsem se alespoň i párkárt zasmál, jak blbé to bylo. Tady už to ani není k smíchu. Kamera je pořád divná, dialogy odhadnete dopředu, a často když někdo mluví, tak je to motivační TED talk. A do toho lazery, týpek se sekyrou a vesmírná loď na uhlí.
Entergalactic (2022)
Not bad, ale vizuál předčil příběh.
Barbie (2023)
Margot se může jít zahrabat, tady naprosto vládl Ryan Gosling. Jinak je to dost blbina, ale pobavil jsem se.