Recenze (9)
Přišla v noci (2023)
wtf, tady se už všichni zbláznili s tím hodnocením…
Zabiják (2023)
WTF
Hra o trůny - Série 7 (2017) (série)
Nejlepší sezona ! ! ! Nejlepší finále ! ! !
Temný případ (2014) (seriál)
S01 5*
Newsroom (2012) (seriál)
S01 5* S02 5* škoda že následující sezóna bude poslední..
Californication (2007) (seriál)
S01-S04 5* S05 4* S06 1* padající k odpadu! - Kéž by seriál skončil po 4. sérii..
Hra o trůny (2011) (seriál)
S01 5* S02 4* S03 5* S04 5*
Zpátky do školy (2009) (seriál)
S01 5*, S02 5*, S03 4*, S04 3* S05 4* Six seasons and a movie!
Perníkový táta (2008) (seriál)
Nejlepší seriál. Ani v jedný sérii jsem nespad z hodnocení 5* Zajímavý komentář (naprostý souhlas): Djoker