Oblíbené seriály (10)
Newsroom (2012)
S01 5* S02 5* škoda že následující sezóna bude poslední..
Zpátky do školy (2009)
S01 5*, S02 5*, S03 4*, S04 3* S05 4* Six seasons and a movie!
Perníkový táta (2008)
Nejlepší seriál. Ani v jedný sérii jsem nespad z hodnocení 5* Zajímavý komentář (naprostý souhlas): Djoker
Banda (2019)
Misfits: Zmetci (2009)
Hra o trůny (2011)
S01 5* S02 4* S03 5* S04 5*
Vincentův svět (2004)
Banshee (2013)
Californication (2007)
S01-S04 5* S05 4* S06 1* padající k odpadu! - Kéž by seriál skončil po 4. sérii..