Recenze (8)
The Guild (2007) (seriál)
Bohužel od třetí série dál až neuvěřitelný úpadek. Pátá už je jednoznačně odpad, který nezachrání ani Nathan Fillion.
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008)
Kdyby to tak mělo 3 minuty.
Princ a pruďas (2011)
Jako když partu teenagerů chytne nostalgie, koupí basu piv a jdou si po letech zahrát dračák. A pustí si k tomu dobrou muziku.
Šéfka (2011) (pořad)
Šlapka
Tošokan sensó (2008) (seriál)
Ozbrojené knihovny sou celkem vtipnej nápad, škoda že provedení je tak zoufale primitivní. Možná spíš na dvě hvězdy, ale za praktickou část důstojnických zkoušek knihovnické úderné jednotky musím něco přidat.
Černá labuť (2010)
Dobrý, ale zas taková pecka to teda není.
Pojďte pane, budeme si hrát - Potkali se u Kolína (1965) (epizoda)
Nenáviděl jsem to jako dítě a nenávidím dodnes.
Survive Style 5+ (2004)
Cítím se tímto nesmyslem okraden o 2 hodiny života.