Oblíbené filmy (10)
Prvotní strach (1996)
Tenkrát v Americe (1984)
Kmotr (1972)
Ďáblův advokát (1997)
Vanity, definitely my favorite sin :)) Skvely film aj ked som ho videla minimalne trikrat. Al Pacino boduje.
Okno naproti (2003)
Deník Bridget Jonesové (2001)
Láska nebeská (2003)
Barevný závoj (2006)
Podezření (2000)
Velká nádhera (2013)
Konečne! Po všetkých tých nových filmových "skvostoch",som si myslela,že umenie sa už úplne z kinematografie stratilo. Ta atmosféra, plynulý prechod scén, výborná hlavná postava a zvolenie hudby. Kritika plytkého života, snobizmu ale kritika elegantná, diplomatická. Nevnucuje názory ani neuráža. Sorrentino si získal moje srdce a teraz už niet cesty späť. Bravo. Ooo a tá skvostná kamera. Len sa kochať. Skutočne veľká nádhera.