Recenze (63)
Vybíjená (2015)
Po velmi dlouhé době zase na českém filmu s nadějí zábavy a pak hrůzné zjištění, že zase byl trailer daleko lepší než celý film dohromady.
Hon (2012)
Drama od začátku do konce. Heslo děti mluví vždycky pravdu mě vážně zaujalo. Není nad to věřit malému dítěti a nic pořádně neprověřovat a rovnou odsoudit.
Italský hřebec (1970)
Drama? No to tam rozhodně nehledejte, erotický film o ničem.
Chata v horách (2012)
Nějak mě to vůbec nenadchlo. Horory nemám ráda, ale i tak si je představuji jinak. Taková blbost! Hrozně předvídatelné a skoro vůbec né děsivé nebo nedej bože lekací. Spíš špatná komedie.
Velká šestka (2014)
Nejlepší pohádka, na kterou jsem v poslední době koukala! Pobavila jsem se a ani na chvilku jsem se nenudila. Jsem ráda, že jsem na snímek nešla do kina, jelikož jsem hrozná cíťa a konec jsem velmi prožívala. Ještě, že je to pohádka a dobře to končí.
Princezna a písař (2014) (TV film)
Já se každoročně na vánoční pohádky moc těším, ale mám pocit, že přímo ta štědrovečerní je horší a horší. Vůbec se mi nelíbil Matouš Ruml jako "princ" nebyla vůbec zábavná. Spíš taková dost obyčejná.
Osamělý jezdec (2013)
Asi jsem na tenhle film nebyla správně naladěna. Připadala jsem si dost blbě, když se kamarádky skoro celou dobu smály a já skoro nic. Depp je super, ale bylo to takové divné a stupidní. A to Piráti jsou dobří, ale asi to bude i tím, že filmy s tématikou western nemusím. No kdo má rád Deppa a Piráty tak bude určitě v sedmém nebi.
Otevři dveře (2008) (seriál)
Příjemné ranní poznávání světa se zlobivými dětmi :D
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Rozhodně strhující a napínavý seriál.V 1.sérii jsem byla úplně nedočkavá dalšího dílu a téma uvězněných duší v domě se mi hrozně líbilo. U 2.série nejsem zdaleka tak nadšená. Potěšilo mě aspoň, že se zde objevují někteří herci ze série 1. Naprosto mě unesla Moira (Frances Conroy)a pak jako anděl smrti. Dokonalá! Tak druhá série je za námi a byla fakt skvělá. Dokonce lepší než ta první. I když ze začátku to tak nevypadalo, ale postupné zvraty a situace to dotáhly k dokonalosti. Skvělé! Už aby byla třetí série! :)
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
Hrozně jsem se na tenhle počin těšila. Byla jsem však trošku zklamaná, čekala jsem více. Mám Burtona ráda a je v tomhle rozhodně poznat, ale uznávám, že to umí i lépe.