Recenze (63)
Zde Harold (2014)
Velmi jsem se pobavila. Což jsem osobně očekávala jen po přečtení obsahu. A opravdu, film mě nezklamal svým černým humorem a opravdu vtipnými scénkami z únosu. Spokojenost :)
Osm hrozných (2015)
Tři nekonečně dlouhé hodiny s pár lehkými záchvěvy humoru, které bohužel celkový dojem filmu u mě nevylepšily....velká škoda.
Píseň moře (2014)
Nádherné! Nechtělo se mi zprvu na tento snímek, ale jsem moc ráda, že jsem šla. Úplně jiná než všechny ostatní s nádherným propojením starých Keltských pověstí. Tento film akutně potřebuji mít doma!
Kingsman: Tajná služba (2014)
Neomezená nálož zábavy a nečekaných situací, akcí a mega moc hustý od začátku do konce! :D
Teorie všeho (2014)
Moc jsem se na tento film těšila a jsem velmi spokojená. Eddie Redmayne si rozhodně toho Oskara zasloužil! Nejhorší na tom bylo to, že člověk ví, že přežije, ale i tak se děsí co přijde a jak to zvládne. To na celém filmu bylo asi nejúžasnější.
Padesát odstínů šedi (2015)
Špatná romantická komedie, ale zvědavost je zvědavost. Chvilkami velmi humorné, ale bohužel to co od toho asi všichni čekali tam nebylo. Na to se musí jít kouknout na nějaké stránky a né do kina. Ale hláška že má v herně hry byla mooc hezká :D Asi spíš stojí za to přečíst si knihu kde si užijete víc své fantazie.
Popelka (2015)
Pohádku jsem odsoudila ještě dřív než jsem dosedla do pohodlné sedačky oblíbeného kina. Vyrazila jsem na ní jen kvůli kraťasu Frozen Frever. Ale spletla jsem se. Dalo se na to koukat! Dokonce i dabing se dal přežít (jen né té její matky). Byla to krásná tradiční oddechová Popelka, které jste fandili a ty nádherné kostýmy :)
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Nevím proč jsem se na tento film hrnula do kina. Asi kvůli Johnnu Deppovi....takový omyl! V posledních letech, pokud jsem vyrazila na film s ním tak to byla hrůza. Už mi vůbec nepřijdou vtipné jeho rádoby vtipy ani koncept většiny filmů s ním. Příště si to daleko více rozmyslím, zda jít či nejít. Hnus.
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Yutubery mám rada, jsou i zabavní, ale tady se to nějak ztrácí. Nejhorší a nejtrapnější je hlavní postava a rádoby moderátor celé show Ali.
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Velmi jsem se těšila na tento film do kina, podle traileru to vypadalo úžasně. Představovala jsem si lekání a hrůzu jakou jsem našla u American Horror Story: Asylum. A ono nic, ale rozhodně nic. Zmatené, nedá se říct děsivé a předvídatelné. Až na konec ten jsem nečekala, ten to trochu zachránil.