Oblíbené filmy (10)
Víkend (2011)
Film, ktoremu sa podarilo doteraz nemozne a to zosadit moje 3 najoblubenejsie filmy Shelter, Prayers for Bobby a Summer Storm na druhu priecku. Excelentne dielo vyjadrujuce minimalnym prejavom maximalny vysledok. Citlive, plne emocii a prirodzenosti. Film ma dojal a nadlho uplne odrovnal. Tom a Chris ,skvele herecke vykony a chemia aku som davno vo filme nevidel a snad uz ani neuvidim. Po tomto filme si este viac vazim, ze moj WEEKEND trva uz niekolko rokov.
Modlitby za Bobbyho (2009)
Priznavam .... pri tomto filme vzdy placem ako decko ..... zimomriavky mavam vsade kde sa len da zimomriavky mat.
Letní bouře (2004)
Jaaaj ...... velmi mile prekvapenie .... svieze, vtipne a extremne pozeratelne. V mojej TOP 5ke
Velké vítězství (1992)
Keď neviem čo, pozriem si tento film. Ani po rokoch som naň nezmenil nazor, čo sa mi pri niektorých filmoch stáva. A navyše ... výnimočná hudba Hansa Zimmera.
Půlnoční polibek (2007)
... ako pohladnica, ktora potesi a obcerstvi spomienky vzdy ked sa na nu pozriete.
Hvězdný prach (2007)
Zrůda (2003)
Hodiny (2002)
AAALLLWAYS THE HOURS ......
Surfaři (2007)
V mojej TOP 5ke ...... toto fakt mozem ... a ta hudba
Faunův labyrint (2006)
Mix zanrov v jednom filme kde nic nie je navyse a ani nic nechyba ..... nevidana rovnovaha