Recenze (102)
Wednesday (2022) (seriál)
Naprosto otřesný konec by neměl převážit velmi schopně udělaných 7 dílů před tím.
Wednesday - Requiem pro krkavce (2022) (epizoda)
Totálně zazdili jinak dobrou sérii. První půlka dílu jakž takž šla, ale pak si dala logika dovolenou a konec byl nejvíc antiklimaktická CGI slátanina ever.
Na plný plyn (1977)
Je to úžasně blbé, ale v žánru filmů o autech to vůbec nevadí. Pokud si chcete dát nízkorozpočtovou Itálii 70. let, jděte do toho.
Stážista (2015)
Extrémně kýčovitá oslava startupové "odírací" kultury. Nemůžu prozradit moc víc, ale jako zaměstnanec celkem "zdravého" korporátu mě bylo většiny lidí v tom filmu v pracovní rovině fakt mega líto, a rval jsem si vlasy, jak nejsou schopni pořádně vyřešit svoje problémy. Ta nadměrná oslava gentlemanů z poloviny dvacátého století je taky trochu "on the nose", a konec byl vyložené zklamání. Naproti tomu všemu je to milý film, který často překvapí úkrokem od klasických klišé a jinak dobře napsaným scénářem. Kromě krátké chvíle v asi 2/3 filmu jsem se nenudil, takže asi nakonec palec nahoru.
Enrico Piaggio - Vespa (2019) (TV film)
Trochu sacharinově sladká jednohubka volně na motivy příběhu zrodu Vespy. Čekal jsem něco jiného, ale bylo to velmi příjemné a můžu jako oddechovku doporučit.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Jednu hvězdu dolů za nehorázně přepálenou stopáž a druhou za cokoliv týkající se Teda.
Hračky našeho dětství (2017) (seriál)
Je to někde mezi dokumentem a PR firem, které tyto hračky vyráběly. Dramaturgie je často křečovitá ve své vtipnosti za každou cenu a nefunguje přirozeně. Jinak je to ale zajímavé dílo a obsahuje informace, které člověk nezřídka slyší poprvé.
Bodyguard (2018) (seriál)
Skvělá minisérie, která nepřetržitě překvapuje a graduje, jen ten konec mi přišel trochu vlažný.
Lucifer (2016) (seriál)
Hlášky jsou tam dobré, ale Lucifer pekelně tlačí na pilu, lidi se chovají strašně nelogicky a v půlce první série pořád nevím, proč se to celé vlastně děje a proč mě to má zajímat.
Zabiják proti své vůli (2019)
Je to okouzlujícím způsobem debilní.