Poslední recenze (79)
Blade Runner (1982)
Nesmyslny brak bez pointy..
Adamova jablka (2005)
Já ani nevím, jak tohle hodnotit. Moc větších šíleností jsem v životě neviděl...
Zátoka (2009)
Hajzlové! Zase jednou něco, z čeho se mi chce zvracet...Všechny bych je propíchal harpunou..