Poslední recenze (57)
Kung Fu Panda 2 (2011)
Osobně se mi to líbilo víc než jednička. Jednička jede zcela tradiční zápletku outsider-jehož-vybral-osud-zvítězí bez jediného překvapení, jediný nečekaný situace. Dvojka je přece jenom trošku originálnější. Navíc mi páv jako záporák přišel fakt výbornej.
Stovky bobrů (2022)
Dost boží, lepší než jsem čekal. Vždycky když jsem měl pocit, že už není kam film rozvíjet, tak autoři mírně změnili žánr a zase jsem se skvěle pobavil. Kdybych tomu měl něco malinko vytknout, tak snad jen kdyby to bylo a pár minut kratší, tak hodinu a půl, asi by to stačilo.
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
Díl, kde Štěpán Šafránek prožívá a zároveň ironicky komentuje krizi středního věku by Básníkům slušel. Bohužel, do krize se dostali autoři. Je to dlouhý, pořád se skáče mezi dějovými linkami, ale nic zajímavýho se neděje. Veškerá poetika původní trilogie je fuč. Nefunguje nic z toho, co fungovalo v předchozích dílech: lehkost vyprávění chybí; humoru, kterej by přirozeně vyplýval ze situace, je málo a místo něho jsou tu občas vtipy na sílu jako z Kameňáku; básničky jsou stupidní a úplně jim chybí atmosféra; animovaných sekvencí je málo; hudba je nezajímavá; dívky nejsou romantické a nenechávají se dobývat. Občas zafunguje konkrétní scéna, ale celkově je to plytký a bez atmosféry.