Oblíbené filmy (10)
Prázdniny v Římě (1953)
Půlnoc v Paříži (2011)
Po dlouhé době mne film uchvátil od začátku do konce. Skvělý příběh a skvělá podívaná. Takoví modernější Woody Allen, něco z jeho kouzla odchází, ale zase něco jiného přichází. Postava Allena ve filmu nahrazena Owenem Wilsonem, který má až neuvěřitelně stejný hlas a projev jako sám Woody. Shrnula bych to jako - Woody Allen pro širokou veřejnost. Přesto zachovává svou poetiku a poselství, které si každý musí najít sám.
Nedotknutelní (2011)
Pod vlivem úplňku (1987)
Skvělá tragikomedie. U prvního shlédnutí jsem v jednom kuse chytala záchvaty smíchu. A i podruhé se bylo pořád na co dívat. Přestože Cage nepatří k mým nej nej hercům, zde je prostě neodolatelný. A tímhle snímkem si mě získala i Cher.
Spáč (1973)
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Hříšný tanec (1987)
Souboj Titánů (1981)
Úžasně zpracovaný snímek. Obzvlášť obdivuji staré dobré filmové triky. A i hezky natočený příběh na motivy řeckých bájí. Tak proč ne? Pro mě nemá chybu.