Oblíbené filmy (8)
Kmotr (1972)
Zorro: Tajemná tvář (1998)
My Fair Lady (1964)
Senna (2010)
Monako 1984, Portugalsko 1985, Japonsko 1989, Brazílie 1991.. Ano, Ayrton Senna je jednou z nejvetsich a nejrychlejsich hvezd formuloveho nebe. Záběry ze samotných závodů doplňují nejen komentáře od jeho týmových spolupracovníků, ale i novinářů. Cely film na cloveka zapusobi pomalu, i kdyby nechtel. Nic umele vyvolaneho a o to je to cennejsi. Naprosto perfektni!
Kočka na rozpálené plechové střeše (1958)
Naprosto dokonale herecke vykony Newmanna a Taylor.. Pribeh? Na jednicku:) co se mi ale na starych filmech libi, je, ze herci maji trochu jiny prizvuk v anglictine nez dnes, kvuli kteremu jsem si zamilovala filmy z te doby:) (i v cestine ve filmech z 30. let maji trochu jiny prizvuk - hodne je to slyset v pisnickach, kde je styl zpevu naprosto odlisny od toho dnesniho)
Temný obraz (2006)
Dokonale graficke zpracovani + psychologicka promyslenost = *****
Persepolis (2007)
Animovaný film o malé slečně z Teheránu, který vyrůstala v době revoluce.. Když ji rodiče poslali do Evropy, byla cizinkou v cizí zemi. Když se vrátila, byla cizinkou ve své vlasti.. Byly tam sice nějaké prvky komedie, ale díky mému zaujetí tamní kulturou, mi spíš z filmu bylo smutno a cítila jsem s hlavní hrdinkou.. Děj filmu byl přehledný - vykreslení minulosti bylo jen černobílé, zatímco přítomnost "hrála všemi barvami" - za to bych klidně dala i 6 hvězd :)
Krvavá svatba (1981)
Můj nejoblíbenější film od Saury - člověk jen sedí a srdce mu tepe v rytmu flamenca:) Gades a Hoyos jsou.. jedním slovem dokonalí:)