Oblíbené filmy (10)
Matrix (1999)
Ti druzí (2001)
Vynález zkázy (1958)
Agent bez minulosti (2002)
Horizont události (1997)
Casablanca (1942)
Žena v černém (2012)
Hahá! Redcliffe, ty jsi bejk! Jen jsem seděl přikovanej a čekal na další a další parádní lekačky. Jsem nesmírně rád, že jsi nezůstal herec jedný role. Ach jo, takovýhle filmy bych do sebe nejradši ládoval každý den.___ Na začátku jsem se uculil, protože jsem si říkal ve scéně s parním vlakem, kampak tě zas veze bradavický expres ;). No ale všechna čest. Nádherný scenérie, všechen ten pověrčivý, petrolejkový anglický venkov přelomu 19. a 20. století. Všechny ty starý fotky, listiny, uzavřená společnost. No bylo to připravený pro parádní duchařinu a ta se do puntíku realizovala. Kdyby to mohl vidět Poe nebo Christieová, určitě by měli radost :).