Poslední recenze (38)
Hvězdné války podle Turka (1982)
S hlbokým sebazaprením som to vydržal pozerať 10 minút ...
Bitevní loď (2012)
Pekné efekty ... A to je tak všetko.
Tekken: Blood Vengeance (2011)
Dobrá bojovka. Od deja som veľa nečakal a ani som sa ničoho extra nedočkal. Zato na boje sa bola radosť pozerať. A kedže mám rád bojové umenia a vizuálne efekty, u mňa za 3*.