Recenze (31)
Batman (2022)
V polovině filmu jsem byl připraven vypnout a dát "Odpad". Nevypnul jsem, nedal jsem. Druhá polovina je úplně jiný film a ačkoli to není Nolan, nakonec jsem úplně ztraceného večera nelitoval. Pokud jste vydrželi první polovinu, užijte si i tu druhou.
Síla psa (2021)
Brokeback mountain 2. Člověk asi musí být akademik, aby v tom našel... cokoli co stojí za ten čas.
Případ Sloane (2016)
Naprosto. Kulervoucí. Totálně. Úžasné. Ještě jednou, prosím!!!
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Naprosto dechberoucí!!!
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Zcela mimo mísu....a už vůbec to není sci-fi. "Překvapivá pointa" nemá s celým filmem nic co do činění. Je to jen pokus nesmyslně šokovat po tom, co jsme se snažili hodinu dostat na mísu, ale prdel tam prostě ne a nepasuje. Pokažený večer:((
Vetřelec: Covenant (2017)
Jako fanoušek série Vetřelci musím říct... ODPAD!! Ale při posuzování obyčejného nudného sci-fi filmu o ničem jsem ochoten dát tak dvě hvězdičky. Velké zklamání... Převod série do 21. století tím, že se odstraní tma a všechno je vidět, krev (kečup) je použita zcela nestřídmě a nesmyslně... to opravdu ne, pane Scotte.
Ztracené město Z (2016)
Přibližně v polovině filmu už to byla tak do očí bijící nuda, že mě napadlo rychle zkontrolovat, jestli to není natočeno "podle skutečné události". A hele, vono že jo... Hezké vizuály, ale vnitřně o ničem...
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Jedna hvězdička. Víc ne. Druhá je za Wesleyho Snipese a co ho dostalo za mříže...
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Nostalgie!!!
Dech (2010)
Ten film se mi nelíbil. Ale byl udělaný skvěle. Brilantně. Sledujete na vlastní nebezpečí. Byli jste varováni.