Recenze (20)
Jak jíst smažené žížaly (2006)
Ani Johny Knoxville nemá odvahu jako malej Billy
Než se staneš superstar (2002)
Chvílema to byla neskutečná prdel,ale většinu doby to bylo fakt divný a nudný.Já sám jsem fanda téhle hudby takže pro to mám nějaké pochopení.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
dvě hvězdičky za episodu studna,ale jinak je to komunistická sračka
Pretty Woman ČR a SR 2010 (2010) (pořad)
z těch ženskejch co tam soutěžili by měl i fredy kruger noční můry
Noční můra v Elm Street (2010)
tak tohle mě fakt zklamalo doufal jsem že to bude podaný úplně jinak než původní film.ale skoro všechny scény byli úplně stejné ale co mi chybělo ze všeho nejvíc byl fredyho černej humor,ten tady byl dost nevýraznej
10 000 př. n. l. (2008)
když jsem se na to díval,doufal jsem že se budou řezat hlava ne hlava,ale oni furt jenom kecali o emocích, jakoby v té době znali poezii,no prostě neuvěřitelná nuda od začátku až do konce
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
polovinu filmu se tam jen vzpomíná na staré časi a druhou polovinu jenom kecaj o tom jak maj zkurvenej život,no prostě to ani v nejmenším nebilo jako první díl
Iron Maiden: Flight 666 (2009)
Vždy mi byli bližší kapely typu metallica,slayer,megadeth,ale tohle opravdu stojí za zhlédnutí
Ted a spol. (2009) (seriál)
obyčejnej průměr nebo spíš podprůměr nechápu tak dobrý hodnocení,já se na to dokážu koukat jen když nejsem střízlivej
Bastardi (2010)
kamera strašná scénář taky a herecké výkony jsou na blytí