Oblíbené filmy (10)
Matrix (1999)
❤
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Batman začíná (2005)
Smrt jí sluší (1992)
Kill Bill (2003)
Klub rváčů (1999)
Minulé životy (2023)
Niekomu môže tento film pripadať jednoduchý a sentimentálny. A možno takým aj je. V prvom rade je však absolútne reálny, súčasný a výkony oboch hercov velmi prirodzené a uveriteľné, čo nepovažujem za bežný štandard. Ak sa toho počas filmu nedeje príliš veľa a postavy nereagujú prehnane a afektovane, zrazu máte možnosť všimnúť si každý detail, výraz tváre a v tom vidím niečo krásne. Ak viete oceniť "obyčajné" veci, tak ste vyhrali :)