Recenze (361)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Nech žijú spojené štáty americké ktoré rozsievajú spravodlivosť po celom svete.Škoda že Somálci nemali viac RPG
Nebezpečná rychlost (1994)
Scéna z výťahom perfektná ale potom prišla Buldog a pokazila celý film...
Fantomas kontra Scotland Yard (1967)
Bantugan. La plavenžentu Fantomasi.
Fantomas se zlobí (1965)
Best off Fantomas ...
Vlasy (1979)
Čím dalej tím sa mi viac tento film nepáči.
Konkurs (1963)
👎👎👎
Miloš Forman: Co tě nezabije… (2009)
Ládovať sa jedlom a pritom robiť rozhovor nechutné.
Hitman: Agent 47 (2015)
Rupert Friend nevyzerá vôbec ako Hitman skôr ako nasraný Lenin.Moc sa my nepáčil ani prvý diel ako fanúšika hry Hitman ale oproti tomuto je to Oskarový film
Citová výchova jednej Dáše (1980)
najviac ma prekvapilo ako Vladimír Brabec rozpráva dobre po slovensky.
Expendables: Postradatelní (2010)
Postradatelní film