Oblíbené filmy (10)
Zelená míle (1999)
Četla jsem knihu a viděla film a myslím, že Stephen King může být více než spokojen. Zůstal ve mně nezapomenutelný pocit. Tento film se řadí mezi nejlepší dramata, co byla kdy natočena. Ačkoliv ho znám už celý nazpaměť, tak neodolám a film si vždy opět pustím.
Třetí hvězda (2010)
Kód Enigmy (2014)
Leon (1994)
Adamova jablka (2005)
Diane Arbus: Příběh jedné obsese (2006)
Příběh má úžasně jinou atmosféru, jiné postavy a odlišné prostředí.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Tento druhý díl se mi líbí více než první, ale na druhou stranu zde nacházím scény, se kterými nejsem plně spokojená. Při mučící části s hudbou od Schuberta jsem měla husí kůži, ale následovalo zklamání. Až moc akční scéna odehrávající se v lese byla opravdu příliš. Robert Downey jr. opět zazářil.
Prvotní strach (1996)
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Vynikající válečný film. Vylodění v Normandii je dech beroucí scéna, natočena tak realisticky, že se cítíte přímo, jako tam sami byli. Chcete-li poznat, co je to válka, tak tenhle snímek vám to spolehlivě ukáže.