Recenze (15)
Čarodějův učeň (2010)
Námět dobrý, ale nudněji to zpracovat snad ani nešlo :(
Světová válka Z (2013)
Jít na ten film ve 3D je skvělý zážitek! A tvůrci mě velmi potěšili jednak tím, že tam neukázali morbidní a krvavé scény a jednak tím, že téma "zombie" zpracovali velice příjemnou formou :)
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Skvělá podívaná pro milovníky sci-fi. Efekty propracovaný, děj taky a zelení čtyřruký marťani jsou impozantní. Je to perfektní pro ty, kteří si chtějí zpříjemnit večer nějakým nenáročným a oddechovým filmem . A jak už tu kolega psal žabopes stojí za to ;)
Dračí srdce (1996)
Pohádka mého dětství. Dráčci, hrdinové a rozpor zla a dobra, cti a zbabělosti. Moc dobře se na ní kouká a na konci pláče :)
Transformers (2007)
Co dodat k něčemu co je perfektní? Jako milovník sci-fi jsem si tenhle film užívala, magan fox zbožňuju a ty pravý F-22, hodně hodně humoru a pořádný akce. Dokonalej film.
Sucker Punch (2011)
Film, který mi splnil sny. Krásné slečny ovládající bojová umění, hodně fantazie a v neposlední řadě taky scény, u kterých jsem si poplakala. Pokud budu dělat nějakou pyžamovou párty tak tenhle film si s holkama pustíme ;)
Bitevní loď (2012)
Škoda toho zpackanýho závěru, ale film odpočinkovej, pěknej, zábavnej.
Válka Bohů (2011)
Vědět, že to budou takový jatka tak se na ten film dívat nebudu :( Tim to strašně zkazili!
Síly temna (2006)
...ozvěna ve stodole byla poslední kapka
Osudový dotek 2 (2006)
Kdo má rád, když se někdo opičí, že?