Oblíbené filmy (10)
Den nezávislosti (1996)
Černočerná tma (2000)
Transformers (2007)
Co dodat k něčemu co je perfektní? Jako milovník sci-fi jsem si tenhle film užívala, magan fox zbožňuju a ty pravý F-22, hodně hodně humoru a pořádný akce. Dokonalej film.
Riddick: Kronika temna (2004)
Hunger Games (2012)
Sucker Punch (2011)
Film, který mi splnil sny. Krásné slečny ovládající bojová umění, hodně fantazie a v neposlední řadě taky scény, u kterých jsem si poplakala. Pokud budu dělat nějakou pyžamovou párty tak tenhle film si s holkama pustíme ;)
Počátek (2010)
Faunův labyrint (2006)
Takhle má vypadat film. Podívaná, která u vás vyvolává silné emoce a vzpomínky. Film, u kterého se díváte a čas plyne, film, ketrý skončí a vy se dalších několik minut "vzpamatováváte" z toho co jste viděli. To byl po dlouhé době fascinující zážitek!
Avatar (2009)
Dračí srdce (1996)
Pohádka mého dětství. Dráčci, hrdinové a rozpor zla a dobra, cti a zbabělosti. Moc dobře se na ní kouká a na konci pláče :)