Oblíbené filmy (10)
Americká krása (1999)
Mexická jízda (2001)
21 gramů (2003)
Opustit Las Vegas (1995)
Válka Roseových (1989)
Fargo (1996)
Planina v ohni (2008)
Tento film som videla prvý krát na dovolenke na káblovke, ale až od druhej polovice a to ešte v španielskom dabingu. Nepochopila som dosť dobre dej, ale film mal tak úžasnú atmosféru, že som doma hneď po ňom začala pátrať. Odvtedy som ho už videla aspoň päť krát a môžem povedať, že ako som s nedôverou vždy pozerala na herecký prejav Charlize Theron, tak tu si u mňa spravila herecký reparát. Spletitosť osudov poskladaná v mozaike, podtrhnutá nádhernou hudbou, vygradovaný dej až do konca, no proste skvelý zážitok. Ja proste mexických tvorcov môžem...Trochu mi vadil výber dosť nepodobných hercov v staršom veku, ale aj to je odpustené. Výborná Jennifer Lawrence, aj mladučká Tessa Ia a dokonca som uverila aj Kim Basinger ako kŕmi sliepky. Jednoducho Planina je v mojej top desiatke a asi aj dlho zostane.