Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Drama
  • Komedie
  • Animovaný
  • Sci-Fi

Recenze (2 511)

plakát

Atlas (2024) 

Dal jsem Atlas aspoň rychloposuvem, protože "velcí roboti dělají bum" - a je z toho pak docela ok díl Love, Death & Robots. CGI vypadá VELMI jako by bylo vyrenderované v Unreal Enginu, což by byl od Netflixu dost rozumný krok, takových filmů by si mohli s vyhaslými hvězdičkami jako JLO levně vychrlit dvacet za rok a vytěžit nenáročné předplatitele co chtějí jen po práci u něčeho zabít čas - když to funguje Asylu, proč ne jim. No ale když vidím ten rumored rozpočet 100+ mega, tak to asi jako takovou lacinou výplňovku úplně nemysleli...

plakát

Království Planeta opic (2024) 

V souboji těchto Opičáků a Konga (x Godzilly) na blockbusterovou zábavnost jednoznačně vítězí Kong. Tady se jede příběh mnohem komornější než v předchozích třech filmech, ale neubralo se zároveň s tím na stopáži, takže se film místy dost nepříjemně táhne - zvlášť když nemá už ani moc zajímavé postavy o které se opřít, a příběh taky není z nejchytřejších. Což tedy v sérii není nic nového, nová trilogie Planety Opic nikdy nebyla nic víc než trochu hloupý blockbusterový nadprůměr - a to se evidentně ani do budoucna nezmění. 7/10

plakát

Kaskadér (2024) 

Vlastně se moc nedivím že to u diváků moc neuspělo, ten film pořádně neví pro koho chce být - zkouší kombinaci filmu o kaskadérech pro fanoušky filmu, romantiky pro holky, a na to lepí nepříliš funkční kriminální příběhovou linku pro fanoušky přiblblých akčních komedií. Docela se výsledkem zabaví všechny tři skupiny, ani jedna ale neodejde úplně uspokojena (snad krom těch holek protože Goslingova figura pořád vypadá jak kdyby prošla Photoshopem - čemuž odpovídalo genderové složení těch pár diváků v sále).A ani jedna rovina není moc dobře prodejná... no snad jen ta kriminální linka, kterou trailery kupodivu dost ignorovaly. I když je na filmu tou nejslabší částí, na to se snad lákat dalo. 7/10

plakát

Boy Kills World (2023) 

Parádní vysokooktanová jízda. Fakt mě mrzí že tohle jsem v kině nestihl, protože jsem si to užil víc než třeba ten problematický Fall Guy. Fantasticky natočená akce která letos překonává všechno včetně snad i Monkey Man - který je teda lepší film čistě proto že není jen ujetou hovadinou a má i nějaké ty umělecké ambice. Tady je příběh samozřejmě praštěný moc, ale velmi zábavným způsobem, připomíná mi tím starý Stathamův Crank. No ale stejně jako Dev Patel se tu režisér Moritz Mohr uvedl hodně kulervoucím debutem. A obzvlášť velkou radost mi tu dělá Yayan Ruhian v turbomódu a zase s karambitem v ruce, je neuvěřitelné co ten chlap dokáže předvádět ve svych pětapadesáti, jede nekompromisně jak tehdy v už třináct let starém Raidu. 8/10

plakát

Pán času - Špunti z kosmu (2024) (epizoda) 

Ehm, co to do pekla bylo? To se Russel T. Davies cíleně pokusil mě zabít? Vánoční speciály mě bavily, ale tohle... uff, to bylo horší než Chibnailovy díly s Jodie, a to je co říct. V prvních pěti minutách kvůli hloupému vtipu popřít logiku Doctorského cestování v čase, hned potom sebrat všechny emoce základu Doctorského lore, a zbytek dílu je plný nechutných gagů, a otravných mimin a debilního se rozjímání nad nimi. Tímhle začít nový Doktor Who run, to se Russel snad posral (a přesně o tom je půlka z těch gagů)

plakát

Blue (2018) (seriál) 

Ale jo, kdybych měl malé děcko, tak tohle bych se mu nestyděl pustit - a je opravdu hrozně málo seriálů o kterých se tohle dá říct. (viděna epizoda Sleepytime)

plakát

Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024) 

Jednička se snažila o to samé co před čtyřiceti lety už Battle Beyond the Stars od Rogera Cormana, tedy kopírku Sedmi Statečných v záměrně bizarní napodobenině Star Wars vesmíru. A jako pitomé a velkolepé béčko jsem si ji relativně užil (vím, jsem jediný, zbytek světa se bavil jen nitpickingem příběhu a výsměchem Snyderovi, který si ale podle mě mnohem víc zasloužil za svou DC éru).U dvojky jsem tedy doufal v to co jsem v jedničce tak úplně nedostal, velkolepou bitvu ala první čtvrthodina Man of Steel (zdaleka nejlepší část toho filmu). A ona tu je a je docela super, přesně ten materiál který bych rád viděl i na plátně. Ale trvá hodinu než k ní dojde, a ta první hodina, uff.. tam se děje úplné hovno. A jak já mám teda velké pochopení k používání slow motion v akci nebo k vypíchnutí nějakého cool nebo dramatického momentu... tak proč tady se proboha ve slowmo i sklízí obilí?V jedničce Snyder vystavěl celkem funkční příběh kolem postav kterým dal i nějaký zajímavý background, a na rozvíjení tohohle tady úplně sere, ze všech jsou jen náhodné generátory patetických hlášek. Peklíčko. Vystříhat všechno. No ale pak přijde ta druhá půlka kde se jen řežou, já už se jen bezmyšlenkovitě kochal, a zase dobrý. Tam Snyder ukazuje v čem je jeho síla. Jak cool akce v Sucker Punch, která byla taky obklopená otravnými přestávkami kde se postavy jen debilně baví a jen odpočítáváte minuty než něco začne vybuchovat. Neexistuje jediný důvod proč to bylo rozdělené na dva filmy - pořádně prostříhat, vypustit jako jeden velkofilm do kin, ideálně v té proklamováné Rkové verzi, a mohl to být jeho nejlepší film za hodně dlouhou dobu.No tak snad se toho chopí nějaký schopný fanoušek a udělá k tomu anti-directors cut, ve kterém to bude fungovat líp. 5/10 (a první hodinu klidně přeskočte)

plakát

Válka o planetu opic (2017) 

;Docela zábavný western o boji chlupatých černochů za svá práva na pozadí civilní války. Jen kdyby nebyl místy tak přihlouplý a přehnaně patetický. 7/10

plakát

Tokyo Vice (2022) (seriál) 

Wow, v posledních epizodách druhé sezony to tedy solidně rozjeli, perfektní drama s bezchybným dotažením do konce. Jak většinu série jeli pomalé vyprávění se soustředěním na postavy a vztahy mezi nimi, tak to byl jen buildup k tomu aby v poslední třetině série příběh scénáristé čistě rozsekli - až je mi líto že jsem seriál jel postupně s týdenními rozestupy, při bingování by ta gradace působila ještě mnohem líp. Kdo se bál že tato sezona skončí stejně neuzavřeně jako ta předchozí, tak se do seriálu směle může pustit, neuzavřené tu nezůstalo prakticky nic - jen s mírným  závěrečným pomrknutím k tomu že (nové) příběhy těch postav mohou v dalších sezonách klidně pokračovat. Ale nečekejte akci, ta je v seriálu jen velmi minimálně. Jako celek je to nejlepší Michael Mann od Collateralu.

plakát

The Beekeeper (2024) 

Ano, pokaždé když tu někdo začal mluvit a řešit příběh a bizarní bzučící svět pana včelaře, tak jsem začal krvácet z uší. Ale to mi nebránilo si film užít, zmáčkl jsem magické tlačítko skip, a přeskočil k tomu jedinému co je tady důležité, k držkované pana včelaře a nějakých random gum v divném barevném oblečení. A bez uzardění můžu říct že to je natočené dobře, akce je přehledná, dynamická, krvavá - tohle funguje. Jenž pak skončí a zase dojde na to krvácení z uší, no. Věčná škoda že Statham už dávno netočí filmy které byly sice bizarně pitomé, ale extrémně zábavným způsobem - jako jeho starý Crank.

Časové pásmo bylo změněno