Recenze (9)
Kancl (2005) (seriál)
Čistá síla. Rian Willson, Steve Carell, John Krasinski. Z toho seriálu čiší třeskutá radost z života a točení spolu, je to Svatý Grál!
Interstellar (2014)
Deep , bright and fruitful cut.
Android Asteroid - Mission To Abbey Road (2013)
uchvatné, dílo, i přes "pouhý" reproš z notebooku je monumentálnonedietnoobejvákovorodinoatmosférovopohodlnofuseklovopřirozeněpřekrásné...:-) dal bych pravou kouli nějakýho svýho kamaráda kdybych s váma mohl jezdit v rámci (dobře placené :D)brigády po koncertech a tahat vám bedny...:-) :D
Velká ryba (2003)
Miluju tento film pro jeho rozmanitost a pestrost...Pokud překročíte první polovinu,zažijete...zážitek:-)
Zelená míle (1999)
"Zabil je skrz lásku, tak to chodí každej den na světě" Lidi sledujou většinou sledujou film aby si z něj něco vzali. Ale co si mám vzít z tohodle citátu?... Citím něco co sem předtim nikdy u filmu necítil, podvědomě ...snad na to má vliv výkon dnes už mrtvej Duncan nebo bůh? A nebo je to tim jak sem ospalej?:D
Nedotknutelní (2011)
Nejnápaditější,nejdůvtipnější,nejroztomilejší,nejupřímnější fim.Smál jsem se,přivýral oči a snažil se do hloubky proniknout do děje už od začátku.Škoda jen že v nejhezčí scéně co jsem za poslední dobu viděl, v závěrečné scéně v kavárně s výhledem u moře s Françoisem Cluzetem netrvala o kapku déle,já bych totiž jistojistě i tu slzu uronil:-)
Souboj Titánů (2010)
Vskutku pozoruhodný film plný nových a nových nestvůr příbývajících s každou scénou. Avšak občas mi z toho zůstává rozum stát, hrdinové se mi prolínají ( protože sou všichni stejně vousatý) , občas nemám ponětí koho momentálně pan polobůh jde zabít :) no a nejvíc ze všeho mě štve ,že se všechno neustále tříští , bortí , rozbíjí, padá...jenom třeba po doteku obřího škorpiona... 2/5 -Hvěvzdička na perseův bicák a druhá za indický bratry ve zbrani ;-)
Karanténa (2008)
...Sračkozní film o tom jak banda lidí pomalu zkadí v paneláku díky vzteklině vyrobené v malé laboratoři v Suterénu mistrem Yodou....Avšak pokud bereme horor jako film u kterého se nám zvyšuje a snižuje tep, pak to tedy pánové, svůj učel mělo...
Strýček Búnmí (2010)
Tento film o čvachtavých sumcích a opičích lidech z dílny jistého Apichatponga Weerasethakula pro mne byl naprostou ztrátou času...