Recenze (15)
X-Men: První třída (2011)
Doteraz bol pre mňa najlepší film roku 2011 Sherlock Holmes 2 ktorého som taktiež videl len nedávno , no však x-men first class zachádza ešte hádam ďalej . Skvelý vizuál , skvelý príbeh a ku všetkému zážitok umocňuje aj brilantná hudba .Osobne som veľmi zvedavý na tohtoročných oscarov už len kvôli hudobnej stránke .
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Jeden z najlepších filmov ktoré som kedy videl . Ďakujem Ritchiemu za túto úžasnú slasť pre oči :)
Kovbojové a vetřelci (2011)
Je to možno mnou , ale ja som sa solídne bavil . Viac akčných scén a dal by som čistých 5 hviezd, takto to je niekde medzi :)
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Po druhom zhliadnutí , som si tento seriál hádam obľúbil ešte viac . Skvelí herci , skvelý príbeh , skvelá atmosféra a v neposlednom rade genialita Toma , Stevena plus všetkých režisérov robí tento seriál jedným z najlepších ak nie najlepší na svete . Tuto jednoznačne 100%
Bratři (2009)
Takto hlboko emocionálnu americkú drámu som hodne dlho nevidel . Skvelý Jake , ktorý zo začiatku vyzerá trochu uletene , skvelá premena Tobeyho , ktorá robí film tak silným , a nádherná Natalie . A to som nezmienil posledných 15 minút keď som len čumel , čo sa to tam sakra deje ? U mňa jednoznačne 5 hviezd .
Princ z Persie: Písky času (2010)
Skvelé :) Skvelý výkon Jaka Gyllenhaala a nádherná Gemma Arteton . :)
Prázdniny pana Beana (2007)
Občas som si hovoril čo to má spoločného s Beanom , skoro žiadny nový humor , scenár absolútne na dne ale ten koniec to bola paráda hlavne Dafoe s jeho režisérskymi schopnosťami a tak mi z toho vznikne celkom slušných 75 % :)
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Mám pre sériu Rýchlo a zbesilo slabosť . Všetky dieli som videl niekoľkokrát , ale tokijská jízda je jediná ktorá ma pod 5 hviezd u mňa a to rovno 3 . Za sklamanie a odvrátenie od skvelej "tradičnej party" dávam ešte o hviezdu menej . Na druhej strane je zaujímavé , že Justin Lin práve po tomto sklamaní , možno ešte viac vyzdvihol tuto sériu ako bola pred týmto dielom .
Prokletý ostrov (2010)
Podľa môjho názoru , DiCaprio v roku 2010 zažiaril hádam najviac vo svojej kariére a to v podobe Shutter Island a Inception . Shutter Island je skvelý film s trochu temnejšou atmosférou , skvelými výkonmi hercov a aj téma filmu vie zaujať . U mňa sa týmito filmami vyšplhal na absolútnu špičku môjho pomysleného zoznamu najlepších hercov . No a samozrejme - Síce bol rok 2010 pre DiCapria zrejme úspešný tak podla mňa aj dosť záhadný keďže u Inception a ani pri Shutter Island sme sa nedočkali úplne jasného konca. 95%
Pacifik (2010) (seriál)
Skvelé , skvelé a ešte raz skvelé , dokonca podla mňa lepšie ako Bratstvo neohrozených . Skvelé príbehy , skvelé zobrazenie vojny , ktorá tu neni zobrazená len vo forme zabíjania .