Oblíbené filmy (10)
Casablanca (1942)
Emma (1996)
Mám slabost pro Jane Austenovou... A pana Knightleyho!!!
Kid (1921)
Existuje dojemnější němý film???
Prázdniny v Římě (1953)
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Před soumrakem (2004)
"We all see the world through our own tiny keyhole." Už při této větě jsem věděla, že to bude fenomenální film ve své jednoduchosti a prostotě... Po jeho skončení jsem zůstala oněmělá, dívala se na obrazovku a... Asi jsem se dozvěděla i něco o sobě!
Okno do dvora (1954)
Vinnetou (1963)
Mé dětství, má láska... Takže... Láska mého dětství:-)
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
Čistá nostalgie... Vzpomínám si, jak jsme s bratrem přehrávali scénku "A mám vám taky zatancovat???" :-) BTW viděla jsem film ve Francii - zdejší verze se liší v několika zásadních scénách, které dočista mění některá fakta.
Ztraceno v překladu (2003)
Taky se ztrácím v překladu... A často!